Happy Birthday! :-)

 2009.12.13. 16:01

 A tény, amit fáj kimondani: beléptem a harmadik x-be, mostantól kettessel fog kezdődni az éveim száma... Viszont, már csak 6 nap és megyek haza három egész hétre!! :-)

Úgy dereng, hogy legutóbb az Afrika hét előtti eseményekről írtam, úgyhogy most épp itt az ideje beszámolni az Afrika hétről. Először is én sokkal jobbra számítottam. Másodszor nem vettem részt minden előadáson időhiány vagy lustaság miatt, mivel az előadások este 6-kor kezdődtek, ezért amikor nem volt 5-ig órám, akkor nem igazán akaródzott a tök sötétben visszasétálni. Merthogy itt már háromkor elkezd sötétedni és általában négykor már „éjszaka” van. Ez elég lehangoló, de azért ennek is van előnye, pl sokkal hatékonyabban lehet tanulni. Egyébként az esőnek is ez az előnye, mert ilyenkor határozottan jobban érzem magam a fűtött és SZÁRAZ szobában, mint kint a hidegben, SZÉLBEN és szakadó esőben. De térjünk vissza az Afrika hétre. Két előadáson voltam: az elsőt az IR tutorom tartotta az afrikai élelemhiányról („African foodcrisis”), de erre csak heccből mentem el, mert kíváncsi voltam, hogy az is olyan lesz, mint a közös óráink, azaz fölösleges és unalmas, vagy pedig csak minket tisztel meg ezzel. Hát csak minket tisztel meg ezzel, mert az előadása érdekes és egyben sokkoló volt (itt szeretném kihangsúlyozni, hogy eléggé szubjektív is volt, mivel Ichimi nigériai). A második előadást meg valami nagy professzor tartotta Afrika szerepéről a globalizációban. Ez érdekes téma lett volna, ha a másik teremben próbáló kórus nem énekelte volna túl a mikrofon nélkül beszélő 80 éves bácsit...Szóval ebből kb semmit nem értettem/hallottam.

És ezen a héten vége lett a közgáznak és az IR-nak, ami azt jelenti, hogy a következő héten csak spanyolra és latin amerikai kultúrára (no meg az utolsó IR tutorial órámra) kell bemennem, úgyhogy lesz időm készülni a januári vizsgákra. Jah, és csütörtökön volt a spanyol szóbelim, ami jól sikerült, bár pontszámot még nem kaptam.

Tehát nincs más hátra, mint kiélvezni az utolsó hetet a szünet előtt, elkezdeni a tanulást (mert otthon nem áll szándékomban tanulni), csütörtökön-pénteken mosni és takarítani, mert nem akarok rumlira visszajönni januárban, pénteken csomagolni és szombat reggel kitaxizni a reptérre, ami egy kisebb vagyon lesz (15 font), de nincs más alternatívám, mivel a reptér messze van és busz is csak hétvégén megy oda (na ez mekkora hülyeség) és ráadásként a vonatállomás is 2 mérfölddel arrébb van (plusz a vonathoz be kell menni a központba). Úgyhogy marad a taxi, de azért még körbekérdezem a népet, hátha másnak is 9 és fél 10 között kell a reptérre érnie. :-)

Címkék: afrika hét utolsó

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr381594397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imolka 2009.12.16. 22:38:02

nem második x-et akartál írni?:D

egyébként miket mondott a foodcrisis-ról?
süti beállítások módosítása