Nem gondoltam, hogy ezt valaha le tudom itt írni: „Üdvözlet a már egy hete napos  Skóciából!” Fogalmam sincs, hogy mi történt az időjárással, mert egy hete nem esett az eső, süt a nap (és már nem csak fényforrásként üzemel) és úgy tudok elmenni valahova, hogy nem lesz koszos a cipőm/csizmám! :-)

 

Na, de kanyarodjunk is vissza az érdekesebb dolgokhoz. Ha jól emlékszem, akkor ott hagytam abba, hogy voltam állásinterjún és úgy néz ki, hogy megkapom a munkát. Végül tényleg megkaptam ezt a munkát és február 1-én el is kezdtem dolgozni. Valószínűleg a létező legjobb munkát kaptam meg: playworker vagyok egy after school clubban, ami annyit jelent, hogy suli után (14-18 óráig) vigyázni kell a gyerekekre, amíg nem jönnek értük a szüleik. Uzsit kell nekik adni, aztán el kell mosogatni (mosogatógéppel!) és ezeken kívül csak felügyelni kell, hogy lehetőleg ne öljék meg egymást. Ja, és uzsi általában jár a playworkereknek is... Heti 2-3 napot dolgozom, szabadok az estéim és a hétvégéim és így majdnem 2 havi megélhetésre (értsd: kaja, szórakozás, stb) keresem meg a pénzt.

 

Ezen kívül, végre megkaptam az összes vizsgaeredményem, és gond nélkül levizsgáztam az első szemeszterből! Viszont jövő héttől kezdődnek az újabb esszéleadások, ami azt jelenti, hogy jövő héten (hétfőn) közgáz esszé, két hét múlva IR bibliográfia és egy prezentáció és még egy közgáz prezentáció, és a szünet előtti héten még egy spanyol ZH. Aztán 3 hét (!) szünet némi esszéírással és munkával megspékelve, szünet után még 4 hét suli spanyol prezentációval és szóbeli vizsgával, és végül, de nem utolsó sorban 3 hét vizsga... Hurrá! ÉS aztán pedig megyek haza!! :-)

Címkék: munka nap vizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr611811364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása