„Back to business!”

 2010.09.05. 00:41

Hát igen, újra itt volnék… Az Isten háta mögötti Aberdeenben, új lakásban (már nem koleszban!), új laptoppal.

 
A nyarat nem ragozom agyon, hisz ez a blog nem az otthonról szól, hanem „Aberdeenről és egyéb nyalánkságokról”! Valamiért a nyár szánalmasan rövidnek tűnt a második egyetemi szemeszterhez képest. Hazamentem, pakoltam, Parádfürdőre mentem, megint pakoltam, Görögországba mentem, és aztán két pakolás közé még beillesztettem egy jó kis csibetábort, vodafone kupát, tűzijátékot és egy hajókirándulást. Na jó, ez lesz most az ingyen reklám helye: egy kis Starbucks-os manőver is bekerült a programba.
 
Nagyon nem akartam még visszajönni, de muszáj volt. Azért az mindenképpen jó, hogy hétfőtől tudok dolgozni, remélhetőleg elég órát ahhoz, hogy a lakbért kényelmesen ki tudjam fizetni. Apropó lakbér, majd csinálok képeket a lakásról, ha végre fotózható állapotba kerül (értsd úgy, hogy már nem a cuccok között kialakított ösvényeken kell eljutni A pontból a B-be), és feltöltöm őket a Picasa albumomba is.
 
Most hirtelen nem jut több az eszembe… A lényeget meg már említettem: december 17-ig, ha valaki szeretne találkozni velem, akkor az legyen olyan szíves és repüljön/buszozzon/vonatozzon/hajózzon ki hozzám (választási lehetőség akad bőven).
 
Így végszónak jöjjön a nap tanácsa: senki ne vegyen T-Mobilos mobilnetet az AB24 2XD körzetben, mert nincs lefedettség!

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr22272229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chrisshun 2012.04.08. 17:41:52

hello. én tegnap jöttem Aberdeen be, de Rothes ban vok a barátnőmnél. sajna nem tudom miért de a vodafone itt nem megy? amugy jo hallani hogy van itt magyar étterem ha jol olvastam :p
süti beállítások módosítása