Regisztráció

 2009.09.22. 21:24

Hello mindenki! Végre hivatalosan is a University of Aberdeen diákja vagyok, ugyanis ma volt a regisztráció. Ez annyit jelent, hogy miután otthon e-regisztráltam (ez igazából csak az adataim megerősítését jelentette) jöhetett a következő lépés a sorban (a regisztráció három szintből áll). Szóval ma beszélnem kellett az „advisor of studymmal”, akihez egész évben fordulhatok, ha valami bajom van (pl. honvágy, beteg vagyok, nem megy a tanulás, stb). A tantárgyaimat is vele kellett felvennem és sikerült egyből összetűzésbe keverednem vele, mert nem engedte meg, hogy spanyolt tanuljak. Ennek az oka kicsit komplikált: az a szabály, hogy a „jointed honours” diákoknak (akik két diplomát csinálnak egyszerre) 120 creditet kell összeszedni év végére. Mivel én international relations with economics-ra jelentkeztem, ezért nekem kötelező közgázt és IR-t tanulni, ami összesen 80 credit. Tehát marad még 40 teljesítésre váró creditem. Na, én itt arra gondoltam, hogy felveszem a spanyolt és a politikát is, mert a spanyol csak 30 credit. Erre azt mondta ez az „advisor”, hogy szó sem lehet róla, mert ez már túl sok lenne és ő azt akarja, hogy jól érezzem magam. Úgyhogy végül 12 (!) órám lesz egy héten mindennel együtt és nem tanulhatok spanyolt! Csak összehasonlításként, IB-n legalább 30 órám volt hetente, ha nem több….Van egy sanda gyanúm, hogy az advisormom agyára fogok menni a következő három hétben, mert addig még lehet módosítani a tantárgyakat.

 
Kb ennyi történt ma. Ja, és megjött a hatodik lakótársam is, aki egy cseh lány.
 
És zárásként a nap poénja:
 
Mathilda: Do you want to go to the beach (bícs=tengerpart) party?
Diane: To the bitch (bics=qrva) party?!
Mathilda: To BEACH party! :-

Címkék: regisztráció

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr791400486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.09.22. 21:51:19

12 óra az nagyon jó :P de ezek egyébként nem duplaórák? i mean 90 perc... mert akkor máris 24, ami már elégnek hangzik egyetemen. aztán meg lehet hogy amúgy is iszonyat mennyiséget kell tanulni ezekre is :P

Manócs 2009.09.22. 22:48:00

@Beze: Nem duplaórák! Mindegyik szimpla óra! Annyi szabadidőm lesz, hogy meg fogok bolondulni IB után! :-D De legalább tudok majd dolgozni...Legalábbis remélen, hogy normálisan lesznek elosztva az óráim :-)
süti beállítások módosítása