Vissza Aberdeenbe! :-) :-(

 2010.01.10. 23:56

 Szép jó estét/éjszakát mindenkinek!

 

Sajnos vége az otthon töltött téli szünetnek. Bármennyire is fájt, de tegnap vissza kellett jönnöm. Na nem mintha itt nem érezném jól magam, de hát az otthon az mindig otthon marad...

 

Bár azt meg kell hagyni, hogy eddig még mázlim volt a repüléseknél. Mikor mentem haza? Hát persze, hogy az évszázad legnagyobb havában! De ehhez képest, csak egyszer fél órás késés volt Aberdeenből és aztán még úgy 2 órás késés Amszterdamban. Visszafele viszont ennyire nem voltam szerencsés, mert az igaz, hogy elértem a csatlakozást (hála egy 50 perces késésnek), de a csomagom úgy döntött, hogy még egy kicsit Amszterdamban marad a ruháimmal és a fő probléma, a kajával. DE ma reggel kiszállították a csomagom és alig olvadtak ki a cuccok, mert ugye nyilván nem fűtött helyiségben tárolják az elkallódott csomagokat.

 

Ma pedig nem csalás, nem ámítás, korizni voltam! Szerintem legalább 2 éve már, hogy utoljára jeget láttam, úgyhogy ez most kifejezetten jól esett. És nem is drága, mert 2 órára kori bérléssel együtt fizettem 5 fontot. Ráadásként fedett hoki pálya, szóval még a jég is jó minőségű. Jobb, mint a Műjégen (bár nem olyan nagy), mivel csak 2 órát lehet korizni, ezért a jég nem megy teljesen tropára. Szerintem ide még párszor kinézek a télen... :-)

Címkék: csomag kori visszaút

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr571662681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása