Woohoo, Halloween!!!!!

 2009.11.05. 02:14

 Igen, ezt is megéltem, ugyanis múlt héten volt életem első igazi Halloween-ja! Azt nem tudom, hogy Amerikában mekkora cirkuszt csinálnak belőle, de hogy itt hatalmasat az biztos. Először is, Halloween október 29-én kezdődik és utána vasárnap estig nincs megállás. 29-én este van, amikor a gyerekek beöltöznek és a „Trick or Treat!” („Csokit vagy Csalunk!”) szöveget kántálva járják az utcákat.

 

A legviccesebb viszont a péntek volt, amikor szinte mindenki beöltözött valaminek napközben! Két előadásom közben volt 3 szabad órám, amit arra használtam, hogy bementem a belvárosba jelmezt venni magamnak a szombati Halloween partyra és teljesen ledöbbentem, amikor jelmezbe bújt üzletemberek (!) jöttek velem szembe (a zombiktól a vámpírokon át a különféle szörnyekig minden volt). Egyébként a jelmezvásárlás közepette sikerült végre alaposan szemügyre vennem Aberdeen két bevásárlóközpontját, amik ugyan nem akkorák, mint például a Westend, de mindent meg lehet találni. De aggodalomra semmi ok, mert másfél hete adták át a legújabbat, amit eddig csak kívülről láttam, de állítólag sokkal nagyobb, mint a többi és még mozi is van benne, szóval szerintem megvan a péntek délelőtti programom...

 

Na, de térjünk vissza a Halloweenra. Pénteken egy szülinapi buliba voltunk hivatalosak, ahova természetesten be kellett öltözni. A téma pedig „híres emberek” volt, de kizárólag olyanok, akiket a skótok is ismerhetnek. Tehát kapva az alkalmon, hogy végre felvehetem a méregdrágán vett koktél ruhámat én végül Vilmos herceg barátnője/”mennyasszonya” lettem (Kate Middleton). Az idő persze nem nekem kedvezett, mert péntek este olyan vihar volt, amilyet nem nagyon látni erre, úgyhogy végül az egyik szórakozóhely mosdójában a kézszárító alatt szárítottam a hajam és a ruhám... Nagyon vicces volt...

 

Szombaton persze hétágra sütött a nap, de ez mellékes. Szóval szombaton voltak a nagy Halloween party-k szerte a városban. Aznap este és tündér voltam tollas szárnyakkal, világítós varázspálcával és tiarával. Mathilde és Diane pedig punknak öltöztek, úgyhogy el lehet képzelni hogy néztünk ki együtt. Talán ez volt az év legőrültebb éjszakája! Amikor elindultunk Hillheadről kicsit még kellemetlenül éreztem magam a szárnyakkal a hátamon és a borzalmasan giccses tiarával a fejemen, de amikor beértünk a városba megnyugodtam, ugyanis MINDENKI (de tényleg mindenki) be volt öltözve. Rengetek Jack Sparrow rohangált, de láttam kék embereket, terhes (férfi) apácákat, tangában és harisnyatartóban feszítő fiúkat, mindenféle szörnyszülöttet és annak nem tudom, hogy mi a neve, de a régi Windowsban volt az a játék, amikor egy golyót kellett vezetni, ami ette maga előtt az utat.

 

Végül a szárnyaimtól megfosztva (mert Vincent ellopta, de vissza fogom szerezni!), kellőképpen elfáradva zuhantam az ágyba valamikor vasárnap hajnalban, de ezt a hétvégét nem fogom egyhamar elfelejteni. Igazából sajnálom, hogy otthon nincs ilyesmi. Oké, tudom, hogy nálunk van farsang, de akkor igazából csak az alsós általános iskolások öltöznek be szívesen, pedig az tényleg tök jó poén, amikor egy városnyi ember rohangál napokig jelmezben.

 

Képek itt: http://picasaweb.google.hu/lilla1213/Halloween#

Címkék: halloween

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr521501580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.11.06. 07:09:23

wow, ott még a miénknél is nagyobb ügy lett belőle kerekítve :P beöltözött eladók :O
süti beállítások módosítása