Nekem van egy blogom...?!

 2011.09.22. 18:13

 

Teljesen elkapott a nosztalgikus hangulat, plusz még szabadidőm is van (ami jövő héttől kezdve nem lesz elmondható), úgyhogy íme, a legfrissebb bejegyzés egy év után!

 

Hol is kezdjem, hol is kezdjem…? Már egy hete visszajöttem Aberdeenbe, bár azóta nem sok minden történt. Most van a Freshers’ week, de ehhez én már túl „korosnak” érzem magam, úgyhogy igyekszem elkerülni az őrületet. Annyira voltam hajlandó, hogy kedden elmentem feliratkozni vívásra és tae-kwon-doera (még mindig nem tudom hogy kell írni). Ez mondjuk egy vicces story. Van egy lengyel lány, akivel nagyon jóban vagyok és megegyeztünk, hogy elkezdünk együtt sportolni, hogy motiváljuk egymást. Így mindketten választottunk egy-egy sportot és együtt fogunk eljárni edzésekre. Tae-kwon-doe hétfőn, pénteken este és vasárnap délután lesz, vívás pedig kedden és csütörtökön este. Na, kb ennyi volt a Freshers’ weeken való részvételem.

 

Egyébként még mindig abban a lakásban lakom Cazzel, amibe tavaly ősszel (ő nyáron) költöztem be. Szerencsére nincsen komoly probléma sem a lakással, sem az ügynökséggel. Ha esetleg valami tönkremegy, mint pl tavaly télen a cirkó és két hete a mosógép, akkor kihívjuk a szerelőt és az ügynökség fizeti a szervízelést (mert ugye nem miattunk mentek ezek tönkre).

 

Talán az egyik legfontosabb információ, hogy ma voltam advisingon és sikerült minden tárgyat felvennem, amit akartam. Szóval az első félévben ezeket fogom tanulni: International Security, Development Economics és arab. Igen, arabul fogok tanulni (mivel a spanyolt már nem tudom folytatni)!

 

És a másik fontos információ, hogy elkészült az új könyvtárunk! Kívül úgy néz ki, mint egy akvárium, de belül nagyon jó lett! Van egy lyuk az épület közepén, amiben eltolva lehet látni az emeleteket, bár a visszhang szempontjából még mindig nem vagyok meggyőződve róla, hogy ez jó ötlet volt. Minden önműködő és új, kényelmesek a székek, minden asztalon van konnektor, sőt pár asztalra még olvasólámpa is került. Állítólag ez a világ legjobban felszerelt és legmodernebb egyetemi könyvtára jelenleg, úgyhogy lehet irigykedni! J

 

Dióhéjban ennyi lenne a mondanivalóm. Majd megpróbálok többet írni, mint tavaly (ami lássuk be, hogy nem lesz nehéz)…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lillainaberdeen.blog.hu/api/trackback/id/tr383246560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zibi 2011.09.27. 00:06:48

Szia!
elnezest hogy igy ismeretlenul irok de neten kutatva taltam ra a blogodra.
En is Aberdeenben elek jelenleg, suliba ugyan nem jarok de munkat keresek es persze magyar tarsasagot (mivel az angol nyelv meg nem az erossegem :S).
Ha barmiben tudnal segiteni szivesen vennem.
Elnezest megegyszer, remelem nem tunok nagyon tolakodonak es bunkonak, csak kicsit meg elveszve erzem magam itt kint Skociaban. :)9
Udv: 22eves magyar lany (Zita :))
süti beállítások módosítása